Връщане и замяна на стоки

Връщане и замяна на стоки:

Потребителите имат право да се откажат и върнат получената от тях стока в 14 дневен срок, само ако:

• Продуктът е в оригиналния си вид

• Със запазена оригинална опаковка

• Без следи от употреба

• Придружен от оригиналните документи, издадени от Лексикон ООД, получени заедно с поръчката.

Намалени стоки (или стоки в промоции) не подлежат на замяна. Не се приемат обратни пратки с наложен платеж! Суми се възстановяват само по банков път. Не се възстановяват суми за закупено дигитално съдържание или абонаменти. Внимание!!! Ако не бъде спазено някое от горепосочените условия, искането за връщане (замяна) няма да бъде разглеждано!  Суми по връщане се възстановяват само по банков път, след получаване на върнатия продукт/артикул и след потвърждение на исканата рекламация. При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас стоки и услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането. Сумата ще бъде възстановена в срок до 14 работни дни, считано от датата, на която потребителят писмено е упражнил правото си да се откаже от стоката, чрез заявка за връщане на стока. Заявка за връщане (замяна) на стока се подава писмено в свободен формат адрес за кореспонденция: [email protected] , в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемане на доставката. В писмото включете номера на поръчка, вида стока, телефон за връзка и Вашите имена. Заявката задължително трябва да съдържа и лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката!  Транспортните разходи по връщане, замяна  и/или рекламация на стоки по желание на клиента са за негова сметка. Изключение се прави в случаите на дефектен продукт  или продукт, с неточно описание. Клиентът, също така има правото да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена, при едно от следните условия:

• доставената стока явно не съответства на заявената при покупката от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.

• цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата сума.

• при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.